2010-12-27

hepinize nah!

nedir bu nah fetişi?
biri bana anlatabilir mi aceba..
nereye baksam ''nah'' şeklini almış parmaklardan oluşan fotoğraflar görüyorum
ya da orta parmak çıkmış falan..
hayır ne anlama geliyor onu da anlamıyorum..
fotoğrafıma bakanlar bu orta parmak size girsin gibi birşey mi? ne yani..
eskiden barış işareti adı altında 2 yapardı insanlar.. o da biraz saçma gelirdi ya neyse..
artık insanların fetiş algıları değişti sanırım.. nah ve orta parmak işareti tahrik eder oldu milleti..
bence öyle.. yoksa neden heryere bu tarz fotoğraflar çekilip koysunlarki..
ben denklanşöre basacak kişi olsam bana nah yapmış birini çekmem açıkcası..
ne ayıpp.. a a aaaa!
biri senin fotoğrafını çekme inceliğini gösterecek sende ona nah yapacaksın..
olacak iş değil doğrusu..


lütfen özürlü tavırlardan sakının..
normale dönün biraz.. :P ya da dönmeyin..
normalde neyse artık ama eminim ki bu değil..
absürd olun,
anormal olun ama manasız hareketlerden kaçının..


2 yorum:

  1. Eskiden bu "nah" pek bir meşhurdu...Ama bence de suyu çıktı valla. Yeni bir şey bulmak lazım. Küfürün de bir kültürü var değil mi azizim!

    YanıtlaSil
  2. ahahah
    gece gece güldüm valla..
    haklısın azizem küfüründe bir kültürü var yani..
    bu ne beçem hikeye beyle..

    YanıtlaSil