2010-12-03

hersey yalan, yalanlar arasinda cirkin gerçek yavrusuyuz.. kozmik bir talihsizliktir belkide..
kalp agrilarimiz var, kafa surmenajlarimiz, tek kisilik baraj tedirginliklerimiz.. madem bu delikteyiz mutlaka bi cikisi vardir ?
ben yorgunum, reset atilmis ceset gibiyim.. saf olan hersey zehirler beni, hele dusunce safsa.. beterin beteri war diyenlere, beterin beteri war diyorrum.. anlatilacak oykuler bittigi gun bizim oykumuz dinlensin, gorkemli hikayelere guzel ve arzulanan insanlara tiksinilen nefret edilen ve korkulan her seye iyice baksinlar, onlar bizim oykumuzu anlatmak istiyorlar, bizi hissediyorlar yuzumuzu, sesimizi, ofkemizii ve sefilligimizi.. yasli bir adama okunan cocuk masali gibiyim.. varolusun ninnisi benim hikayem.... hadi kaldirin popolari gidiyoruz gunes sisteminin disindaki yosun kapli gezegene.. ben basardim etkin yasam heyecan verici, erotik, sinir bozucu..karanlik, bu benim.. asiri zevkler ve asiri acilar karmasi.. toplamda sıfır ....

.olcay.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder